در حقیقت VVT مخفف Variable Valve Timing است که به بعضی اوقات به آن VVA نیز می‌گویند. این سیستم زمان بالا و پایین رفتن سوپاپ‌ها در پیشرانه را کنترل می‌کند. اگر بخواهیم به صورت خلاصه بیان کنیم، یک پیستون برای بالا و پایین رفتن و تولید نیرو احتیاج دارد که ترکیبی از سوخت و هوا در سیلندر وارد شده و در زمان مناسب جرقه زده شده و احتراق ایجاد شود. در ادامه مطلب با آقای مهندس همراه باشید:


آقای مهندس MR engineer زمان ,رفتن ,مهندس ,آقای ,سیلندر ,تولید ,بالا و ,پایین رفتن ,شده و ,آقای مهندس ,و پایینمنبع

پلوس چرخ خودرو چیست؟ عوامل خرابی آن کدام اند؟

چوب فلزی

معرفی رشته مهندسی مکانیک

گیربکس اتوماتیک چیست؟ چگونه کار میکند؟

بهترین انتخاب برای فیلتر هوا خودرو

قبل از نصب کاور بدنه خودرو حتما بخوانید!

ابداع پوست الکترونیکی جدید یک حس لامسه بی نظیر به ربات ها و اندام های مصنوعی می دهد

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

موج کویر دیجی کالا دانلود اهنگ ایرانی و خارجی عکس های زیبا | عکس طبیعت |عکس ایرانی بازیگران PRODUCTS تینر تازه های دنیای فناوری شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن در مازندران ویدئو بات خرید انواع بول ماشین